090406

2009-04-06 @ 11:53:07
hej snyggon :)

idag är jag sjukare än någonsin, alkohol med lite kläder är ingen bra kombination alltså. Så nu hostar jag jävel och är jätte förkyld, snuvig och blaa. Igår trodde jag att jag hade feber, men den slår nog ut snart med, fan. När man får lov blir man sjuk, jag pallar inte.
Men jag ska nog till Marty idag och plugga,vi ligger efter båda två, så vi behöver 2 dagar på lovet att ta igen det vi ska göra. Jag har nog 2 grejer att göra, om inte mer. Men psykologi uppgift iaf och birgittas, men vettefan vad, sista uppgiften iaf. Gjorde nästan klart den men har inte pallat mer sen, tråkigt..

Sen ska jag sova tidigt idag hoppas jag, om inte jag och malin får för oss något, för jag hoppas jag ska träffa henne sen, min baby :)
I love you babe, och jag saknar mig bebis

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback