090413

2009-04-13 @ 21:33:51
Grattis pappa stefan :)

jag måste berätta om en liten händelse från ngn dag förra veckan eller för två veckor sen då jag, mickan och malin skulle till knalleland snabbt och testa kläder. Jag stod i ett provrum och mickan mitt emot. jag står och pratar med henne, sen helt plötsligt bytte hon ämne och började prata om någon hans eller något. Så jag ifrågasätter vem hans var? Då sticker malin plötsligt in huvudet och säger att jag ska vara tyst, då hade mickan gått därifrån och jag stod och ifrågasatte tjejen som stod i ett annatn provrum. jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, det var så sjukt roligt! 
Men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon :) 
Älskar helgen, roligast på länge tror jag, men minska på alkohol intaget, fyra dagar i rad de senaste 3 helgerna tror jag. I lördags var jag inte nådigt full heller, det slog så fort. Men skit samma. Tar detta någon annan gång.

pöss hej 

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback