090420

2009-04-20 @ 13:16:54
Det var tråkigt som fan att plugga, dessutom hade jag inget word program på datorn sen jag lämnade in den, så nu måste jag hitta det med innan jag börjar. blä blä blä :) Men jag skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det är nog den vanligaste meningen jag använder på en dag. Jag ska, jag ska, jag ska. Lättast. Men nu tänkte jag lägga in lite kort från olika tillfällen. Har varit dålig på att göra det



På kurs med jobbet, ja det fanns en del i hans väska. Kurs om våld, hot, rån och stöld. Väldigt bra, mycket plus i kanten hos den killen. Han skrämde livet på oss ett x antal gånger, men fan vad bra det var. Lärde mig mycket nytt.



Detta levde vi på dessutom, kaffe och kaka typ. Vi fick ju god mat och så med, men vet inte hur mycket kaffe jag drack! Sen skrev jag ett segalement där, eller vad det heter, beskriva hur gärningsmannen såg ut, ett papper som vittnen skriver.



En conteiner eller hur fan det stavas vi lyckades sätta eld på under en fest. Eller vi och vi, jag gjorde det inte :)



Sen kom brandbilen efter jag och malin varit på toa, vi skulle ha pissat på elden istället.



Där stod de och kämpade en stund, sen fick de släckt det till slut, då gick de, så sa vi tack, vet ni vad branmännen säger då? tack de samma. Haha, vi funderade på att tända på det igen så de hade något att göra ;) Sen såg vi i tidningen att de tydligen hade haft några eldsvådor den natten så tur att vi inte gjorde det xD
'


Jag, bobo och andersson hade tråkigt en kväll, då drack vi öl och spelade spel jag kom på :) trevligt trevligt.



Anderssooonen :)



Pajkar



/, emmy. höres senare.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback