090420

2009-04-20 @ 18:29:18
Nu är jag tillbaka igen, har träffat lotta, skönt att prata med dig älskling. Jag gillar't :) Vi får träffas snart igen och tjöta, kanske på lördag om jag inte får ändrade planer, jag hoppas att jag får det, men isf träffar jag dig efter när jag kommit hem :)
Oh, jag är glad glad glad. Vill att de ska smitta av sig. Ska köpa peace and love biljett på fredag, malin, vi ska ha så roligt ! Sen utomlands till hösten, lotta och malin. Hoppas båda kan följa med, är så taggad för drinkar på stranden och bara snacka skit dagarna ut och njuta av livet. STUDENTEN, gosh.
Nu ska jag sluta innan jag kommer förfan. hihi.

/, em

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback