090422

2009-04-22 @ 23:38:30
grattis elfsborg :) det var ni värda, eller eran första halvlek var värd det, men andra var väll inte lika bra. men vinst som vinst! solade så jag brände mig idag och var hos tandläkaren, fan livet går upp och ner, imorse katastrof och på kvällen bättre. Någon öl med min kära vän och 3 till gjorde det bra för stunden.


Fan jag vill fylla kraven folk har på mig, men börjat tröttna på att jag inte klarar det. Mina föräldrar vill att jag ska minska alkoholen, få körkort, städa mitt rum ( kanske för er inte en jätte grej, men för mig, enorm. hatar att städa ), högskolan, jobb om inte högskolan, osv osv osv. Mina vänner har inga jätte krav, men de börjar väll gnälla på mig för att jag ger upp. Jag lyssnar inte, gör som jag vill. Men jag orkar inte höra massa gnäll. Gör så, bli så, försök göra så, hjälp mig med det. Missförstå mig inte, jag vill så gärna göra det folk vill och göra andra nöjda. Men jag vet förfan inte hur.

/, em

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjanten har talat ut. Folk försöker banka i dig sunt bond förnuft men vissa är för envisa för att lyssna, kan det vara så gumman? =) Sånt där som du kämpar med är rena självklarheter för mig, ta och lyssna på dina vänner och föräldrar så ska du se att det blir folk av dig med. De vill inte förändra dig, utan dina beteenden och vanor alla vill väll bli en bättre människa, frågan är varför du beter dig som en deprimerad emo som lever för stunden? Puss.

2009-04-24 @ 11:10:39
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback