Eftermiddag

2009-04-28 @ 21:45:54
Jag var nere på kortegen och träffat Mikaela, dryckit kaffe och kollat på bidragen till kortegen, det var trevligt. Sen åkte jag till Lotta, där ska de kolla på fotboll och äta tacos! Mumms. Men jag var inte hungrig när maten väl var klar, åt litegrann bara. Ändå har jag inte ätit ngn middag idag? Knas. Men killarna som var där åt iaf de jag inte orkade!




Det var inte så att de åt en sån portion utan de åt två. Helt galet! Lite imponerad faktiskt.
Sen när jag kom innanför dörren hemma så blev jag kanon glad. Böcker jag beställt hade kommit hem, Håkan Hellström bok och The dirt!




Nu ska jag läsa jävel! :D


Kommentarer
Postat av: MAAAAALIN

ÅÅH JAG ÄLSKAR DINA BÖCKEER :D:D: <333<3

2009-04-29 @ 20:12:14
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback