Ny design

2009-04-28 @ 13:00:50
Hej allihopa.
Nu har jag varit duktig och gjort en ny design, hade inte så mycket annat att göra faktiskt. Så får se hur duktig jag är på att uppdatera, men jag ska skärpa mig. Folk klagar när jag inte gör det så nu får jag väll göra det då.
Dagens..


1.  Håkan Hellström
Måste börja med honom, han gör att dagen blir lite extra bra. Så fort man är arg, glad, ledsen, alla humör gör att man vill lyssna på honom.

2. Min nya design
haha, den måste ju med! Den har jag kämpat med, men den är inte klar än riktigt. Men det kommer (:

3. http://www.youtube.com/watch?v=KD-99MNGR28
Det roligaste jag sett på länge. Jag dog när Malin visade det för mig!



1. Städning
Dagen måste sluta eller börja med att jag städar, det gör mig väääääldigt sur. Vill inte städa

2. Vädret
Det slutade ju så bra förra veckan? Vart tog vädret vägen?

3. Plugget
Vill fan bränna ner skolan! Jag vill ta studenten nu, vill inte göra ngt mer, nej nej nej nej! Bort.

Nu ska jag ner till staden och fika med Mikaela. Hörs senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frääsh design gumman ^_^ mvh herren.

2009-04-29 @ 17:14:53
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback