gaaah

2009-08-23 @ 13:04:03
blor galen, vill ha datorn nu! blir galen av att inte kunna göra alla grejer jag vill, får låna andraas datorer. Jag ska jobba idag, orkar egentligen inte nui när andreas är hemma i sverige, min farbror, med sin flickvän. Men jag är så kass på engelska så jag får se om jag säger så mkt till henne. Lite nervös gör det mig faktiskt, men jag tror säkert hon är jätte trevlig :)
Jag ska iaf jobba idag, sen sova imorgon, somnade 7 eller ngt imorse. Kollade på i taket lyser stjärnorna, the green mile och låt den rätte komma in. Sen skulle vi sova, men då trodde jag att jag inte var trött så gick upp igen och skulle kolla på vi hade iaf tur med vädret igen. Men jag somnade innan filmen ens knappt hade börjat. Så när jag vaknade var det eftertexter och paso hade gått och snott sängen!
Den jävlen :P
Men nu ska jag vara social och försöka hitta cigg. GLHF EMMY.
Får cigga nästa gång på tisdag (Y) sen på fredag blir det stockholm.


Gud ge mig min dator :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback