gomorrgon

2009-08-10 @ 10:29:13
jag tror jag fortsätter med min vanliga blogg om allt mellan himmel och jord, mest om mitt liv som ni gärna får följa :) Orkar inte skriva om saker som mina vänner och sånt inte vill läsa xD
Kanske ngn gång jag väver in om min barndom och psykologi och sånt. men det är när jag blir fundersam och känner för att skriva. Händer då och då. Men just nu, mitt liv.
Idag vaknade mina små söta kusiner vid 9 ochinte 7 så jag var uppe och gjort frukost till dom, nu är de på lekparken med min lillebror så jag får en paus. Kollar på det okända och läser om det hemska mordet(?) i sparsör. HÄR I BORÅS? Helt galet. Kände inte Malin men jag vet vem det är.
Jag ska idag till göteborg med min vän Annika, vi ska åka vid halv 4 eller ngt tror jag, hinna dit innan affärerna stänger. Ska kolla efter en present och vi ska fika :)
Innan gbg ska jag lämna ifrån kusinerna, gå till arbetsförmedlingen och kolla heltidsjobb och bli medlem i KAS eller ngt. Vi får se vad de säger xD
Sen ska jag förbi jobbet efter gbg och hämta alla grejer jag glömde hos Jaqueline.

Lista på, To do:
- Arbetsförmedlingen
- Hårfärg
- Present

De är tre måsten. Ska skriva upp det på mobilen så jag inte glömmer det, verkligen MÅSTEN. Oj vad stressigt det blev idag nurå.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: evelina,

vad skulle du göra på pistolero förresten? Hann ju inte fråga ;) och den västen var fett snygg! var har du fått den ifrån? :D

2009-08-10 @ 16:46:26
URL: http://kanelle.blogg.se/
Postat av: S

Svar; Tack så jätte mycket. Gillar din blogg också, riktigt cool. Hare haft en bra dag? :)

2009-08-10 @ 19:36:40
URL: http://tingelling.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback