haha

2009-08-24 @ 23:20:30
måste bara berätta ngt lite komiskt, vi var ju uppe ett tag i lördags och kollade på the unborn, en riktigt läskig film. Jag och paso kollade, annika låg o sov, hon svek laget om att vara uppe hela natten, jag med, men efter filmen vid 8 på morgonen iaf :)
Men iaf, under filmen så blir jag skit rädd och gömmer mig bakom täcket och skriker typ, så när jag lugnat ner mig ser jag paso, helt iskall, inte gör en min. Sen efter ett tag så börjar han säga att han gråter alltid när han ser skräck film. Känner man honom vet man att han ofta är ironisk. Vilket jag trodde han var för att reta mig för att jag var så jävla rädd, kollade knappt, bara kikade lite bakom täcket tills de kom ngt högt ljug. Så jag sa typ håll käften eller ngt.
Sen tittar jag på honom så sprutar de i ögonen på honom, han grät jätte mkt :P
hhaha, kände mig as dum, trodde faktiskt bara han retade mig.
Men det roliga är att han gjorde inte en min när de kom höga ljud eller när det hände ngt läskigt, utan han grät :D

Har aldrig sett ngn gråta när jag sett på skräkfilm, bara de i filmen.

Förlåt Paso, men jag tkte det var lite roligt ;)

Kommentarer
Postat av: Vivsan

asg

2009-08-25 @ 04:47:57
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

god morgon =)

2009-08-25 @ 11:32:08
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback