jag vet

2009-08-07 @ 12:42:36
jag är jätte tråkig, jag skriver ett inlägg om dagen, då skriver jag att jag ska jobba. Inte rolig läsning, jag vet. Men jag hinner inte göra så mkt varken innan eller efter!
Men igår efter jobbet kom Paso och mötte mig så vi gick in till stan och kollade läget. Det var ju torsdagskväll i borås igår, den sista för sommaren med. Så det var ordentligt mkt folk i stan.
Ett komiskt samtal, tkr jag :P

E: vad gör du? låter som att du är inne på trädgårn, låter som att du skriker
A: nej jag är i stadsparken i en buske med Sofie, vad gör dudå?
E: jaha, kanske var därför jag hörde dig, jag ligger i busken igämte med Paso
A: Nehe?
E: Ska inte störa, lycka till, den lär du behöva

haha. vi är alltid så snälla mot varandra, jaa, man måste känna oss två för att förstå humorn! Andreas och jag är rätt ironiska mot varandra så, jaa, skit samma xD

Men vafan, jag ska ngn dag försöka få mkt läsare och sedan ha frågestund eller ngt. Vet dock inte om jag kmr få så mkt frågor? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack detsamma kan följa varan via blogglovin?

2009-08-07 @ 13:13:34
URL: http://tingelling.blogg.se/
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

vad är det värsta du vet med bloggvärlden?

svara gärna i min blogg



kram från mig, http://esth.blogg.se

2009-08-07 @ 13:27:09
URL: http://esth.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback