VS.

2009-08-27 @ 12:10:49


1. Stor eller liten väska?
Stor eller liten väska, vad föredrar du? Jag älskar den väskan till vänster, är helt kär. Friis company hade dom i ett tag. Men jag kan inte få tag på en sådan längra tyvärr. Men den lilla föredrar jag ju  helt klar på krogrundan :) Då har man koll på sina saker. Men jag ser det som en självklarhet att det ska vara nitar på iaf!



2. Latex,lack leggins eller paljett?
Nu de senaste har jag sett mkt av paljetterna, jag har x antal latex och lack leggins, så  behöver inga mer, hittade dock ett par jätte tjusiga latex från zara! Men paljetterna är inte fy skam. Jag hade kunnat tänka mig det på krogrundan, men till skolan eller jobbet? Nej, då håller latex eller lackarna mkt bättre!




3. Pumps eller lårhöga stövlar?
Om man hittar ngr snygga stövlar så varför inte? Men jag är rädd att de inte ska sitta så bra, kolla på hennes fina ben på kortet, klart de passar på henne. Men nitpumps kommer väll alltid funka. Ja vad tkr ni?


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback