En sak...

2009-12-18 @ 01:35:52
6e94b97cbb917a02b6e8216efd0da879.png

Kolla varifrån!

En sak till påtal om saker som gör mig sårad och arg. Det är saker man säger men inte menar. Det gör nog mest ont av allt jag kan komma på. Skitsnack blir jag arg över för det är respektlöst men när någon som betyder mycket säger något som bara är ord. Det gör ont. Be inte om ursäkt om du inte mena det, lova inte att lyssna när du inte hör. Säg inte till någon du inte älskar att du älskar den, orden blir mindre och mindre värda. Tänk er för vad ni gör. Vissa saker skadar mer än det gör nytta. Jag gör mycket dumt och har ofta stake att be om ursäkt iaf eller skämmas om jag ångrar mig. Fan. Blir så ångest laddad av allt. Ska försöka sova nu. Puss


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback