.

2009-12-04 @ 14:12:37
Jag vet inte vart jag står, om jag ska gå eller stanna.
Jag står mitt emellan och kan inte bestämma mig.
Jag vet hur bra du kan vara, men det efter vissa omständigheter.
Men jag vet också hur jävla illa du kan behandla mig.
Igår tog alla pris, inget har sårat mig så mkt som igår.
Kommer aldrig förlåta dig för det.
Du sparkade på en som låg ner och du sparkade på mig som alltid velat.
Du har lyckats få mig att ge mig och eventuellt kommer säga upp kontakten.
Var det vad du ville från början?
.
Jag hoppas ikväll att jag kan köpa massa godis och annat gott
och sedan åka hem till Annika och mysa.
Jag vill verkligen det.
Men ska hon sova hos Johan kan jag mysa själv.
Men ska dra och möta Annika nu.
.
Tänk först, gör sen.
Jag hoppas du förstår vad du gjort och hur ont det gör.
Men som jag sa, det kanske var meningen från början.
Jag har inte sagt att jag är perfekt, men om vi ser allt ovanifrån.
Vem har skadats mest och offrat mest?

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback