.

2009-12-25 @ 12:13:26
Gottenmorgon.
Ja vad händer idag?
Har egentligen massa olika att göra, men jag vet inte riktigt vad jag känner för.
Träffa mormor och morfar nu vid 13,
sen efter det åka runt med Chrille och köpa presenter till julklappsspelet ikväll,
men vet inte vilka affärer som är öppna. Sen har han inte hört av sig så vi får väll se.
Sen om jag ska till Lotta och Fidde får jag kanske åka och köpa dom själv,
annars åker jag med och köper brunkräm bara och följer med malin på fest ikväll.
Jag vet inte alls, har egentligen inte pengar att spela julklappsspel.
.
Ja nu får jag bestämma det snart för nu skrev chrille sms.
Men jag tror jag ska köpa en brunkräm bara, och följa med malin.
Men jag vet inte än om jag får följa med.
Blä.
Kan inte bestämma mig.
Eller om jag följer med till Lotta och Fidde och förfestar med tha gang och sedan drar till festen med malin.
Hahaha, ja dt kommer fortsätta all night long detta.
Kommer inte kunna bestämma mig.
Men ska iaf börja fixa mig, men vet inte hur, har ju inget smink.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback