Godmorgon

2009-12-04 @ 12:54:19
Hejsan :)
Nu vaknade jag precis när Annika skrev sms, vaknade tidigare då Lars kom hit, han har en tendens att alltid vara riktigt högljudd och smälla i dörren.
Vet faktiskt inte om det är för att ngn sover eller för att han helt enkelt skiter i om ngn sover? ;)
Släkten är värst antar jag.
.
Idag ska jag träffa Annika, hon ska komma hit.
Har inget busskort så.
Jag vet inte vad vi ska göra faktiskt, kolla på tv eller ngt.
Hoppas på att David ringer så vi kan bestämma att ses på söndag då han kommer hem en lite sväng.
Saknar han jätte mkt, han kunde man åka till direkt om ngt hänt och sitta och prata med.
Sen bara det försvann på 30 minuter.
.
Men imorgon är det firmafest, se hur det går.
Kommer väll bli skitfull hoppas jag!
Men ska se om jag har ngn bra film nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Annabelle

Läs gärna min blogg om misshandel och kom gärna med åsikter och kommentarer. Och berätta gärna om du eller någon du känner blivit misshandlad.



Annabelle.blogg.se



Puss&Kram /Annabelle

2009-12-04 @ 13:36:48
URL: http://annabelles.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Mvh Ampelos

2009-12-04 @ 13:48:54
URL: http://ampelos.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback