Godmorgon

2009-12-05 @ 12:04:25
Hej!
Måste säga att jag hade en riktigt trevlig kväll igår!
Åkte först till Basse och Tossa, sen åkte vi ner till stan och träffade Carina,
Vi satte oss på lilla krogen och drack lite och hade trevligt.
Sen bort till Brasseriet, för lång kö, Emmy var kissinödig, så då valde hon att alla skulle gå till Harrys ist.
Ja så alla 4 bytta riktning mot Harrys.
Där inne hade vi det riktigt roligt, mycket folk, men oj vad kul.
.
Vi sa att Carina var min mamma och ja, massa roliga saker hände :)
Muchos trevligt.
Sen var jag väll hemma 04 inatt eller ngt eftersom Carina det nötet inte svarade när jag ringde.
Menmen,
Sen vaknade jag nu och orkade inte somna om.
Ska upp och äta frukost nu, se vad det finns för mat.
Puss!

Kommentarer
Postat av: tossa

Mycket trevligt =)

2009-12-05 @ 14:57:35
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback