haha

2009-12-07 @ 22:53:15
Haha, Så jävla pinsamt.
Spela helt oberörd. Yeah right. Vet inte vem du försöker lura.
Du har haft några få vänner som orkat lyssna på din skitsnack och de förlorar du mer och mer.
Du har förlorat en vän du pratade med 5 gånger om dagen,
en vän som offrade en utekväll för din skull,
en vän som satt dag som natt och lyssnade på hur dåligt du mådde.
"Jag har inte märkt ngn skillnad"
Vem försöker du lura, det är bara pinsamt.
Ge dig, inse att du har fel och att du beter dig fel.
För det gör sånna som du ibland med, ni perfekta.
.
Även om du aldrig haft mig har du iaf kört chansen att vara med en person du kunnat ha mycket roligt med.
Jag offrar inte lika mkt av min tid för någon som bara gnäller som andra har gjort.
Sen finns det många som tänker men inte säger det högt.
Jag tänkte skriva av mig för jag tycker du är pinsam och patetisk när du spelar oberörd.
Men jag tror att i dina ögon är du bara kär i kärleken och vännerna går i andrahand.
Tänker inte skriva ut allt jag tycker och tänker här.
Men detta är min blogg och jag skriver vad jag vill, tänker inte slösa tid med att säga vad jag tycker till dig när det ända jag får som reaktion är ett respektlöst "Ja,ja" och sen att du skriver på ngn status på facebook.
Lek du på den nivån. Jag skiter faktiskt i dig.

Kommentarer
Postat av: Så anonym

Jag känner inte till varenda detalj i det här "dramat". Men jag tycker att, eftersom att ni säger att ni skiter i vederbörande, ni ska göra det då.

Är det inte jävligt töntigt att lägga ner så här mycket energi på någon ni skiter i?

Det stinker bara fjortisbråk om det här, men det är ju det ni är ute efter också. Även om ni aldrig skulle erkänna det.



Vederbörande snackar inte skit, hon snackar fakta.

Skitsnack är sånt som ni sysslar med.

2009-12-08 @ 16:00:31
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback