I-landsproblem

2009-12-15 @ 19:48:07
Ja jag tror jag har ett riktigt i-landsproblem.
Jag har köpt en påse gott och blandat och choklad.
Är proppmätt, men vill ha mer, det är ju sååå gott, men det får faktiskt inte plats en bit till :(
Ja, seminariet på teamwork gick bra,
fick sitta och ge mig själv betyg på min jobbsökarmetod.
Ja, det var spännande hur mkt bättre man kan göra ifrån sig.
.
Men kollade nya Wallander filmen igår, kanon bra!
Men vad ska man se för film ikväll?
Jag tror jag är hungrig. Ägg kanske?
Ja, ni måste vara så intresserade av mitt intressanta liv.
Tur att jag bara skriver för mig själv och mina flera hundra läsare och berättar att jag ska göra ägg. NOT
Får väll fixa en Hiss och diss lista sen eller ngt annat jag kommer på.
Puss!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback