Schhh! Hemlis.

2009-12-17 @ 18:16:24
En lite hemlighet om mig som bara ett fåtal människor känner till. Mitt temprament.
Jag kan ha sånna humörsvägningar och kan bli arg på 5 sekunder.
Det visar jag aldrig, absolut inte folk jag inte känner.
Om det inte är en uppkäftig fitt* på stan eller ngt när jag är full eller flötiga killar.
.
Om jag är på riktigt dåligt humör kan jag slänga saker runt mig och skrika mig hes.
Den sidan har Mamma, Adam och Pappa sett.
Adam har jag dunkat i ett element och slått med en vattenpistol.
Mamma och pappa har nog bara sett mig slänga saker.
Men det som hände med Adam var många år sen nu, men ändå.
Nu använder jag min psykiska terror mot stackarn ist.
.
Ett fåtal av mina vänner har hört mig arg, det måste folk veta som kommer mig nära in på livet..
Jag är envis som en get och jätte barnslig när jag inte får som jag vill!
Jag erkänner,
Så när jag inte får som jag vill kan jag sprängas, en anledning till som kan göra att jag blir arg kan vara att någon ljuger för mig eller snackar skit om mig.
Det kan göra mig fruktansvärt arg.
Det har några i mitt liv fått höra.
De som har kommit mig nära in på livet och sett den sidan av mig är typ,
mitt ex Andreas, Malin, Annika och Jani.
Tror nog inte jag missade någon från mina "äldre" dagar.
Tänker inte säga vad de gjort eller varför de har sett mig arg, men ja.
.
Blir jag arg på en person jag känner vågar jag slänga ut mig saker jag inte menar,
jag vet inte varför jag har hämningar mot folk jag inte känner när jag blir arg.
Då går jag därifrån och skiter i att bli arg eller säger vad jag vill ha sagt utan diskussion.
Men de jag känner, tro mig, de måste ni lära er.
Jag slänger ut saker för att "vinna", blir ännu envisare när jag blir arg.
Kan säga saker jag verkligen inte menar och saker som jag vet gör ont.
Men jag är arg 30 minuter, sen går adrenalinet ner och då ber jag oftast om ursäkt.
Så ta inte åt er allt för mkt när jag blir arg eller ledsen.
.
Ett litet exempel som vi skrattar åt nu men tro mig, inte då.
Jag och Andreas, jag var så envis mot honom att jag kunde vrida saker jag gjort mot honom till att det var hans fel.
Om jag varit elak kunde jag med min envishet och elaka ord när jag blir arg vrida det till hans fel så han bad om ursäkt. Lite sjukt.
.
Ja, detta visste ni inte om mig och jag tror inte någon av er kommer få se det heller.
Mkt ska till för att jag ska bli arg eller bry mig ett skit om vad folk tkr om mig.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback