Wej.

2009-12-17 @ 11:46:50
Hej igen fjantisar.
Jag har nu beställt julklappar till mig själv åt mamma, internet är ju lite highteknik för henne.
Men det blev lite fina saker, jag ska skriva upp mer jag önskar mig minus det jag fått.
Tänker inte avslöja det!
Det får ni faktiskt se på julafton.
Jag har köpt en julklapp till Annika iaf, sen får jag köpa mer när jag får lön och uga-pengar.
.
Kan knappt vänta, ska bli kul att köpa massa grejer.
Jani ska få, min familj ska få, Malin ska få och ska köpa något till Lotta med :)
sen fyller jag år med, har köpt presenter åt mina föräldrar till mig för typ 1200 eller ngt,
ska nog kunna få något fint när jag fyller år med.
Ska skriva önskelista sen och Hiss och Diss.
Dags att ta tag i bloggen.
Puss!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback