Fredag 1

2009-02-27 @ 09:35:57
jahaja, nu bar det av ja! :) Ska städa mitt rum, för mormor ska tydligen sova här inne, jag får dåliga vibbar av det, mitt rum när jag inte är här gillar jag inte. Men jag får ju sova i hennes sovrum i växjö, så jag kan ju inte med att säga att hon får sova ute i hallen eller ngt! :P
Men fan, jag måste åka snart och jag har inte ens orkat röra mig upp ur sängen, är helt slut. Jag som somnade tidigit igår för en gångsskull :O Det var la för att jag inte fick min kvällsdos säkert, har ju inte fått den än idag, så får väll vänta och se när jag får det, då kan jag bli lugn och fin igen. Nej jag pratar inte om knark!
Uschabuscha, mina väskor väger sjukt mycket! Måste ha med mig datorn med, fan, kan inte lyssna på band hos mormor med arvikarnas favoriter eller ngt. Nejnej, det är ett måste. Vill ju ha med hårddisken med, men den väger ännu lite extra så nej. ska få hem skiten med! Kommer glömma hälften som när jag var hos jossan, nästan sorgligt! Jag hoppas verkligen jag har med allt, annars blir jag sur, glömmer alltid ngt, men biljetter och skit är redan nere i väskan, annars vet jag en till som blir sur.
Men nu ska jag orka mig upp till duschen, hejda. Syns kanske inte mer i helgen, vet inte om jag har ngt internet, mormor och morfar har inte direkt bredband, men ngn snäll granne kanske har bärbart internet man kan sno av :) Nu blev jag depp. Hejdå vännor

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback