Måndag 1

2009-02-23 @ 18:05:47
ja, nu närmar de sig, LÖNING, växjö, Håkan :) blir galet glad av detta, kommer bli en bra månad, det är kortare till nästa löning med, det är ett plus!
Men måste spara pengar, orkar, kan och vill inte. Vill shoppaaaaaaaaaa, ha nya kläder, blir fan tokig. Men har fått mig en vårjacka av mor min så det är rätt skönt, en tjusig skinnjacka. Mumma.
Men jaaaha, nu ska jag ha en ledig kväll, känns jobbigt och blir rastlös, så ska sätta mig och plugga, ett arbete ska vara inne innan 00.00. Hur går detta, ska nog utnyttja situationen och skicka in det exakt 23.59 eller ngt, bara för att.. Ett arbete i mibas, ska skriva om handikappade barn, deras förutsättningar, vad de har rätt till och regler i kommunen och blablabla. Hade redovisning idag på något jag inte ens var färdig med (Y)
Sen på torsdag är det prov i mibas, människor i behov av stöd för de som inte fattar det, autism och asberger. blablabla, för mkt just nu. Tur att det är mer av det goda iaf, för på fredag bär det av.
Ut och testa utelivet i växjö och så kolla massa bra band, kan bara vara skojsigt.
Men nu ska jag plugga och hoppas att Jani ringer :) puss på er nötter.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback