Onsdag 1

2009-02-25 @ 14:38:20

hej!
Idag var det skola som gällde, gjorde klart mitt påslakan :) Blev hyffsat bra, ser inte ut som det var meningen att de skulle göra, menmen. får se om det går att använda, sen har jag varit i stan och köpt tågbiljetter och nu har jag köpt glamslam biljetterna, trevligt att halva lönen försvann typ! nej, inte riktigt så. Men 700 tågbiljetterna och 750 glamslam biljetter och sen ska jag köpa alkohol i eftermiddag eller imorgon. Dyrt ska det vara. Sen har jag beställt nya bandanas, fan, passa på innan pengarna tar slut.
Sen ska jag till knalleland och köpa nya svarta jeans och kolla om jag hittar ngt annat av värde :) ska bli näjs. Får studiebidraget om någon dag oså. NÄJS!
Men ska la tvinga med malin till knalleland, smakråd och en bästa vän!
På fredag bär det av, växjö och glam slam! Sen nästa helg blir det köa till håkan, mjau :)

underbart just nu, idag. Mår bra idag. väldigt skönt :) Mår bara så fasligt illa, har gjort det sen igår. Bara jag inte får magsjuka, blir jobbigare då. Men inget kan stoppa mig!

tjoflöjt, hörs senare!



hihi, nästan klart! Inte så likt mig där dock. Men jag var ju bara 12 år på kortet eller ngt, minns inte.



Dagens emmy



puss på er!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback