Onsdag 2

2009-02-04 @ 14:28:24

piiiiickaaaaaaachu :)

Körlektionen gick jätte bra, växlingen flyter på och kör mycket lugnare. Behöver inte längre ha planering för vilken väg jag ska köra utan kan bli tillsagd att svänga så kan jag hantera det lungt. Imponerad på mig själv, trodde aldrig jag skulle klara det! Men ja, det gick bra. Ska på facebook lägga in filmer när jag körde första gången med Lotta, haha. Riktigt underhållande! Det får ni inte missa, hamnar på facebook ikväll..
Fan vad glad jag är nu, utan att jag blivit smittad och fått förkylning. fy fy fy :( Men min körlärare lärde mig hur man ska tänka för att bli frisk (Y) kan ju funka kanske..
Sen nu ska jag ner till staden och träffa min underbara vän lotta, var länge sen nu. Men det ska bli mys, sen ikväll övningsköra nu när jag är het på gröten? Får se det. Så passa er på gatorna.

Puss på er och dig där ute :)


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback