Söndag 1

2009-02-15 @ 13:57:50
Ja, igår, var skoj. Började med vimmel vid 7 typ, satt och tjöta med de som jobba där. Bara massa gulligullpar överallt :P Jag och malin satt och härmade alla och drack i samma glas och gulligulla! haha. Sen tonic, skit dött. Sen ut och träffa vivi, gratis inträde på swing :O jajemän, swing var det. dansa la i ngn timme, sen bar det av till tonic igen :)

Det var mysig och konstigt. Hade roligt på tonic sen med hygren och elvin m.m. :D Sen gick det la utför men ja.
Nu idag blir det jobb med Linda om hon blivit frisk, vilket jag hoppas :) Sen ska jag hem och sova, sen börjar ny vecka med skola, WEJ. Not.



Jag finns alltid här, jag vet att det är jobbigt nu, känns som att jag tar halva bördan. Men kanske bara jag som är känslig och mår dåligt av att du mår dåligt. Men jag hoppas jag hjälper dig, känns som ett misslyckande, du påverkar mig så sjukt mycket. Är du glad blir jag minst lika glad och är du ledsen bara det smittar av sig direkt.. Jag tror inte jag är bra för dig, men jag vill och försöker. Vill vara lika bra som du.
Herrn.



Alla hjärtansdag present iaf.



På bakfyllan ska man upp och åka pulka, great! men sötaste kusinerna har man :)



Pappa, Elin och Elsa



pluttan, vi är nog rätt lika ;)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback