Torsdag 1

2009-02-26 @ 13:03:13
jahaja :) nu var veckan i skolan slut, underbart. Vill att tiden ska gå så jag kan ta fucking studenten snart, orkar inte att sitta på en stol i x antal timmar.
Jag började tänka djupt innan, vi jobbar om döden så satt och typ somnade in och satt och tänkte, vet inte om jag sov, var något äckligt mellanting, så det kändes as verkligt, kändes som att jag var död :O var skit hemskt. vet inte hur jag ska förklara, sen nu satt jag och gjorde ett test jag ska dela med mig av, ett sanningstest. Ganska kul, men det ser så sorligt ut :O Men jag antar att det inte är så farligt som det ser ut!

avslöja 20 sanningar om dig, och gör sedan testet

sanningar:

1 - jag är envis som fan
2 - jag har många fobier och är sjukligt rädd för sjukhus och döden
3 - jag tror på spöken efter hjärntvättning
4 - jag har dubbelmoral, antingen gör jag saker för egen vinning utom för min vänner, de sätter jag alltid framför mig själv.
5 - jag sårar omedvetet folk i min närhet
6 - de jag får mest komplimanger för är min rumpa
7 - jag har svagare psyke än folk tror
8 - jag gråter väldigt ofta
9 - jag har många tvångstankar, som att knäcka fingrar, bita på naglarna, slå på gula bilar, gå på k-brunnar och springa upp för trappor.
10 - jag blir orolig när jag inte vet vad som ska hända i framtiden
11 - jag vill flytta långt ifrån Borås
12 - jag är inte så duktig som många tror
13 - mina svaga sidor är att jag är långsint, envis och avensjuk av många olika anledningar, svek till störst del. Men jag brukar dölja det
14 - jag skjuter problem och annat jag tycker är obehagligt framför mig
15 - jag gillar inte knark, knarkare stör mig inte, men knarket ger mig dåliga vibbar. Vet inte om jag kan skriva varför här, men jag har haft det invävt i mitt liv som liten
16 - jag älskar mina föräldrar och min bror men är dålig på att visa det. Men eftersom mina svaga sidor lätt går ut över dem så bråkar vi mycket hemma, allt jag skjuter framför mig hamnar oftast på dom.
17 - jag säger nästan aldrig vad jag tycker till de jag känner mig osäker med
18 - jag har svårt för att öppna mig
19 - jag har svimmat varje gång jag varit på ett sjukhus, när jag varit stor i alla fall. Jag håller mig gärna ifrån kyrkogårdar med
20 - jag kan bli galet kär och jag älskar mina 4 bästa vänner. Utan dom hade jag inte varit den jag är idag, Lotta, Malin, Jossan och Mikaela. Ni vet inte hur tacksam jag är för er <3

Den sista punkten är viktig. Jag har en annan person som hjälper mig mycket med, han betyder mycket för mig, det vet du Jani va? :) En som förstår mig väldigt bra, inte så många som jag öppnar mig för.

Nu ska jag snart försöka bli vän med tvättmaskinen och se om han kan hjälpa mig tvätta, annars skiter jag i det så kommer väll mamma hem och hjälper mig :P Annars har mormor och morfar en tvättmaskin, kanske hon kan tvätta innan de åker imon xD Malin? ska du inte tvätta idag med? Perfa.
Sen ska jag träffa Malin och Andersson ikväll kanske, ta några bloss och lämna in skor, måste klacka om dom jäklarna. Sen alkohol köp idag med av min kära vän, nästan som ett själsfrände, mellan mig och denna bruden sa det klick, eller vad säger du? :) Du vet vem du är plutt. OM du läser min blogg, du som tjatar som mest om jag ska blogga så hoppas jag det!
Sen kanske vi ska träffa de galna jönköpingsborna ikväll med på ett hotell om vi har tråkigt ikväll med, jag och Mawlin.

Haha, det sa jag inte igår nej, vi satt på ett hotell igår och drack öl men några killar från olika städer som var här på kurs, ganska kul eftersom de var rejält fulla och jag och malin bara hann börja. Då får man höra sånt man tycker är okej på fyllan, men verkligen inte när man typ är nykter. Komplimanger, visst, men malin, erkänn det var för mycket ? xD haha. Nejdå.

Men nu orkar ni la inte läsa mer, så nu ska jag väll försöka mig på tvättmaskinen, tjing på er.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback