Lördag 1

2009-01-03 @ 21:54:33
Hejsan allihopa!
Jag har idag varit slö och bara bloggat en gång hitills, kanske är duktigt och skriver lite senare igen. Men idag har jag blivit tvingad att gå upp tidigt för att åka skridskor med Chrille, Andreas och Prissberg. Sen kom Lucas när jag tröttna! Jag tycker det är jobbigt att åka skridskor faktiskt, gör så ont i fötterna. 
Sen bar det av till trandared och mata Hasses kaniner nu när de är och åker skidor, sen åka och handla mat för kvällen. Blev en myskväll med förrätt, huvudrätt och efterrätt :) efterrätten var inte som vi hoppats på så vi kassta den på varandra istället :D
Nu ligger vi mätta och goa här och ska nog äta lite godis sen.


Vill ge Atlas, Malins hund en minut nu. Han mår inte riktigt bra, han har haft cancer en tid nu. Jag hoppas att det är tillfälligt och att de imon bara säger att alla bara inbillar sig. Men jag hoppas allt kommer bli bra, bara ingen får lida. Puss på dig Atlas!



Lilla atlas :)

Nu ska jag leta efter fina kläder som ni kan få se sedan, pusspå't!

Kommentarer
Postat av: Maaalin

nej nu börjar jag lipa :(

söt du är!<3

2009-01-03 @ 22:10:22
URL: http://malinamaneskiold.blogg.se/
Postat av: Moni

såå himla fin..... allt bra?

2009-01-03 @ 22:13:07
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: S A N N A

så grymt fin hund!

2009-01-03 @ 22:16:23
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback