Onsdag 5

2009-01-07 @ 23:35:33
Hittade fina grejer såklart va :)



Den är mycket tjusig tycker jag, sitter ihop fint med,
tog inte kort på baksidan, men det var faktiskt jävligt fint bak



Mumms, sen baksidan



Jag hoppas jag hade passat i sånna, men vågar inte chansa direkt



En hög kjol, det jag gillar med dom är att jag inte behöver visa min hullmage,
min mage passar inte med tshirst så med kjol försvinner det lite.
Iof kan man få lite midja med högkjol, men det får alla så. Nu kan man visa
alla coola trycktshirtar man har igen!



Kan vara snygg med något fint linne till :)



Använda som prydnad på vägen typ!



snyggt midjeskärp man kan ha ovanför ett vitt linne elr så :)



Ett måste i detta Borås väder!

Nå vad tycks?

Kommentarer
Postat av: vivi

men emmy, har du gått och fått kärringsmak? ;D

2009-01-08 @ 00:07:16
URL: http://burny.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback