Söndag 1

2009-01-18 @ 11:24:28
Blir väll aldrig som man tänkt sig elr?
Hamnade hos Lotta vid sju för att gratta bara, sen övertala de mig och malin att följa med ändå! Så då bar det av til harrys där vi skulle äta mat osv, men sen ´stannade  vi där hela kvällen ändå :) Det var ríktigt roligt faktiskt. Satt tre bord och sjöng för lotta. Grattis igen älskling!
Idag blir det jobb jobb jobb, ända till halv 12. Sen imon efter halv 5 då jag slutar ( :O ) ska jag med min lilla snutta till stan så ska jag ta ett foto och Malin skulle, hon sa det igår, juste, fixa piercing :)

Här kommer lite kort:




Lotta och Fidde :)



Amanda och Ida, brudarna vettö :)



Sen ramlade ngt, vet dock inte vad.

Thx for that night everybody :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fulliz! Du var så skev du var typ 40 meter upp i luften o såg rosa elefanter hihi! Fin outfit!

2009-01-18 @ 21:35:02
URL: http://vastberga.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback