Söndag 2

2009-01-04 @ 19:02:23

Hej
Just nu är jag irriterad på en viss person, är så trött på dig så det finns inte, det märks ju och jag vet att jag inte är ensam om det. Folk rymmer, ditt självförtroende gör att folk rymmer eftersom de är trötta på att lyssna på. Det är inte som du tror, du är inte så bra som du tror. Att du tror att alltid du är värst på något eller att du är bäst. Så fort jag ska göra något så kommer du där och ska göra samma sak eller när jag är med någon så ska du vara där och bara irritera mig. Du är så jobbig, åååh.

Konstigt att folk reagerar som de gör, undra varför. Nu ska jag och Malin lana, tjing på dig.



Sommarkort! Miss summer.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback