Tisdag 1

2009-01-20 @ 12:58:21
Hej snyggos.
Sitter just nu på webdesignen och försöker skriva med de nya knapparna på deras nya bärbara datorer, lackar att maten lägger de inte ut mer pengar på utan de köper 40 nya bärbara datorer till alla fucking salar. Lackar fan paj :)
Nu idag vet jag inte vad ´vi ska göra, har haft lektion i 10 minuter men läraren har inte ens starat upp lektionen. Sitter och försöker underhålla mig själv men det går ju åt helvette.
Hade körlektion i morse, gick inte så bra, eller de första 20 gick inte bra, sen blev jag glad när resten av lektionen funkade. Märks att jag inte kört på länge, men satte jag allt :) typ.''

Men nu ska vi se vad som händer, ska dra mig nu och se vad vi gör på lektionen. pussssssssssss

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback