Torsdag 1

2009-01-01 @ 13:13:42

Gomorgon!
Idag är det nyårsdagen, igår var en blandad kväll fakiskt, var sjukt bakis till typ 4, då började jag röra mig och kände att jag äntligen orkade upp och skulle ut´. Gick till Malin och vi gjorde oss iordning, sen kom Evelina. Jag var hur stolt som helst innan vi åkte till Tullen på fest, köpte två paket cigg för första gången själv :) Hon gratta mig, så ska det vara!
Sen på Tullen var det väll helt okej, lite dött till en början men sen började vi med mitt ölspel, sing star och guitarhero. Då blev det lite goare känsla. Sen fanns det ju annat som gjorde det lite värre, som jag inte tänker kommentera här. Men jag gillare inte.
Sen vid 11 bar det vidare till Funningen och Chrille. Där var Emelie, Andreas, Matilda, Johan, Bobo, Gurra, Andersson, Lucas och Chrilles föräldrar. Tror inte jag missade någon, när jag kom dit fanns det lite mat kvar, det var as gött.
´Jag ska fixa in lite kort i inlägget som jag tog igår.
Sen när jag kom hem var jag orolig för min bästa vän, fick ett sms som gjorde mig lite ledsen och orolig. Men jag ska hälsa på henne idag så kanske det kan kännas bättre för henne. :)
Och min kära pojkvän blev lite för full, lite arg och så. Vill inte skriva det här för allt är löst osv. Men det var ju ett litet minus.

Men idag får vi se vad som händer och fötter, ska bli lite bättre på att skriva, har inte hunnit dessa 2 dagar.
Puss på er!


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback