Torsdag 2

2009-01-01 @ 13:18:41
Jag missade detta igår, men jag har funderat på lite nyårslöften. Det är svårt, för jag är kass på att hålla saker jag egentligen vill göra. Det funkar inte med "jag ska inte" eller "jag ska sluta med" utan jag får köra på hårt och skriva saker som jag ska göra.

1. Jag ska åka utomlands i år, jag vet inte med vem. Men jag vill komma bort!
2. Jag ska åka på någon festival eller liknande, vet inte heller vad eller med vem. Malin? :)
3. Jag ska ta studenten
4. Jag ska börja träna när skolan börjar.

Jag tror det var alla, det var roliga grejer som jag vill göra. Men jag ska göra det iaf, det måste jag hålla och det ska jag!
Vad har ni för nyårslöften? Ge mig lite tips.

Kommentarer
Postat av: vivi

jag ska sluta att vara så jävla förbannad jämt :D Haha

2009-01-01 @ 14:24:15
URL: http://burny.blogg.se/
Postat av: vivi

Det finns en utmaning till dig i min blogg.



//vivsan

2009-01-01 @ 14:49:23
URL: http://burny.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback