ehm..

2009-07-22 @ 18:34:46

Jag hade ett samtal med kompis för ett tag sen, om otrohet. Han var på G med en tjej, så fick han reda på att hon hade strulat med en annan kille, räknas det som otrohet även om man inte är tillsammans?

Mitt svar: Ja. Om man är påväg att bli tillsammans och hon är med ngn annan redan då så tror jag inte hon kommer klara det under förhållandet heller. Prövotiden är den tiden då man har på G, så känner jag iaf om jag är på G med ngn. Då testar man och ser, man har nyss märkt att man fått känslor för den andra som är mer än vänskapliga. Är man på G känner båda att de fått mer än vänskapskänslor. Därför tkr jag det är som otrohet.

Eller vad tkr ni? Är ni den personen som säger "Men vi är ju inte tillsammans!"


Kommentarer
Postat av: Linda

håller med dej, emmy!

2009-07-22 @ 19:09:57
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback