Förändring

2009-07-15 @ 10:54:19
Nu jävlar, jag har bestämt mig. Nu kom den blixten och slog ner, trodde det skulle ta lång tid för den att reagera. Men igår och imorse kom min idé. Jag ska gå ner i vikt yttligare.
Jag är nöjd med min kropp, det är inte så att jag väger 200 kg utan mest gör jag det för att må bra i framtiden och för mig själv, se om jag kan lyckas. Men söker man på google på sätt att gå ner i vikt på så kommer det mest upp tabletter och andra omfattande sätt.
Jag kan ju köpa ngn proteingrej som ersätter mina måltider, men jag gör det när jag får lön, har inte tid med det just nu.

Men jag ska sluta med
- Godis, vilket jag nästan iprincip redan har
- Snabbmat, även på fyllan!
- äta efter klockan 20, får jag inte redan så det blir enkelt

Jag har redan haft koll på min kost faktiskt, och minskat min magsäck, jag kan inte äta alls lika mkt längre (Y) så det ska jag fortsätta med, äta lite och hyfsat ofta.

Sen ska jag gå ut och gå varje dag, ni ska få följa min vikt, min längd och alla cm. Även om jag inte gillar dom själv, men jag ska bli av med det. Ni som vill och har lust kommer att få följa min kamp.
hahhaa, låter som jag ska till ett u-land och leva där utan mat i flera år. xD

Men idag börjar det. Ska ut och gå nu innan frukost, det har jag hört är bra, sen ska jag hem , äta frukost, väga mig och ta min längd osv. Sola i eftermiddag, sen ska jag upp till natalies lägenhet och städa efter helgen. (Y)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

passa på när solen är uppe.gillar du min design?

2009-07-15 @ 17:20:47
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är en av finalisterna i min Veckans blogg-tävling. ;0)

2009-07-15 @ 17:58:26
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: r

Själv vill jag göra en förändring, har varit smal i hela mitt liv. För smal. Eller inte när jag var liten bebis men annars resten av livet har jag det. Jag går inte på nån sport eller nånting. Har inte gjort det på 3 hela år. Jag lyckas aldrig gå upp i vikt. Lycka till du!

2009-07-16 @ 12:47:00
Postat av: maalin

det var mest jag som städa hörredu ;P

2009-07-16 @ 17:26:36
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback