igår

2009-07-26 @ 12:58:35
jaa, igår var helt okej!
Jag åkte upp till malin efter jobbet, sen satt jag, hon och evelajna där och drack. Sen drog vi till äspered för att se ett rockband, ;) Folk blev FÖR fulla, jag var inte nykter, men jag har koll på läget!
Sen tog vi taxi 'in till stan och ska till krogen, men jag lyckades glömma min mobil i taxin, så fick fixa det först, sen satte vi oss på lilla krogen eller vafan det heter, ute servering iaf, sen träffade jag riktigt full andreas.
Bobo kunde ta hans bankomatkort ur handen på andreas och andreas trodde han tappat det, helt desperat i att hitta det. Det var rätt sjukt, har jag varit så där full ngn gång? Tyvärr ja. Senast i jnkp. Fast då var det säkert värre, då kunde jag inte stå upp. Men jag försöker aldrig slåss iaf, jag är bara kärleksfull :P

jaja. Life is life.

Veckan som kommer,
Måndag, jobb kväll 15,30-23,30
Tisdag jobb kväll, 15,30-23,30
Onsdag, möte på jobbet klockan 08.00 (Y) Sen hem och somna om?
Torsdag: Jobb dag, 08-16,30
Fredag: Jobb kväll/natt, 15,30-02,30
Lördag, Danmark med Mollan <3
Söndag, Jobb kväll, 15,30-23,30

Jaa, jag har mkt till fritid nästa vecka?

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback