speechless

2009-07-07 @ 22:03:45

Jag kollade på cermonin, fan var skit nära att jag började gråta när Michaels bror hade sitt tal i slutet, han berättade om en händelse som gjorde mig ledsen först, sen berättade hur jobbigt michael haft det den senaste tiden i sitt liv och att han nu äntligen får vara ifred.
Sen kommer hans dotter och säger att hon vill säga någonting, så försöker de få ner mikrofonen och hennes röst när hon pratar, hon är helt förtvivlad, usch, jag hade aldrig klarat att se min pappa begravas. Så säger hon att ända sen hon föddes har michael varit den bästa pappa hon kunde haft och att hon älskar honom. Sen bryter hon ihop.
Fyfan jag grät. Usch.
Sitter nu och lyssnar på Speechless, en låt som michael gjort, lyssna på den. Galet fin låt.



Your love is magical, that's how I feel
But I have not the words here to explain
God is the grace for expressions of passion
But there are worlds and worlds of ways to explain
To tell you how I feel

But I am speechless, speechless
That's how you make me feel
Though I'm with you I am far away and nothing is for real
When I'm with you I'm lost for words, I don't know what to say
My head's spinning like a carousel, so silently I pray

Helpless and hopeless, that's how I feel inside
Nothing's real, but all is possible if God is on my side
When I'm with you I'm in the light where I cannot be found
It's as though I am standing in the place called Hallowed Ground

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am far away and nothing is for real

I'll go anywhere and do anything just to touch your face
There's no mountain high I cannot climb I'm humbled in your grace

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am lost for words and nothing is for real

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am far away, and nothing is for real

Speechless, speechless, that's how you make me feel
Though I'm with you I am lost for words and nothing is for real
Speechless

Your love is magical, that's how I feel
But in your presence I am lost for words Words like, like "I love you."


Kommentarer
Postat av: sara

Åh fan vad jag önskar att jag inte missat det!

Det verkade så bra!

2009-07-07 @ 22:26:37
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Elin

hehe:)

okej,va bra=)det är verkligen snyggt med navelpiercing:D

2009-07-07 @ 22:53:12
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: E*

fyfan!



Kan tänka mig, när jag var på min morbrors bergavning var det värsta jag har varit med om! Se kusinerna gråta som dom gjorde! USCH!

2009-07-07 @ 23:08:15
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: E*

jaa, de är åthelvete ;o



tack!

2009-07-07 @ 23:21:32
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: sara

ja alltså jag måste nästan kolla upp det sen! :)



Oh tack så mycket, vad glad jag blir :)

2009-07-07 @ 23:23:28
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: gabriella

skit bra låt! :)

2009-07-07 @ 23:37:07
URL: http://gabzoor.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback