Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig

2009-07-22 @ 12:25:05
jaha, vad händer? jag är sjuk och kommer väll fortsätta vara det, tror jag har svininfluensan eller ngt! Hostar sjukt mkt, jätte förkyld, känns som blandning mellan feber och för lite sömn. När jag tittar fort eller när jag behöver använda mina reaktioner så ryser kroppen på ett konstigt sätt. Typ ryser till när jag tittar fort till höger utan att vrida med huvudet.
helt knas.
Jag har nog inga inre tankar att dela med mig av idag, vill bara att alla ska vara tacksamma för det ni har. Jag har tappat det jag älskade, inte fören efter förstod jag vad personen betydde, men jag vet inte om jag hade kunnat göra på ngt annat sätt för att få ha dig kvar. Ingen förstår, gör bara som jag säger, var rädd om de som betyder ngt.

Du behöver inte säga,
att du hittat någon annan

För jag kan känna det,
varje gång vi är tillsammans


Hur kan du be mig,
be mig att förstå?

Sätt dig själv i min sits, hur kan du? Kan du leva så?

Så om hon viskar, hur mycket hon älskar dig
Pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig
Och akta dig för människor, för människor gör en illa om dom kan
Och var försiktig du har mitt liv i din hand

Allt det bästa till dig min vän,allt det bästa till dig
Och må kärlek gå din väg igen, även om det är slut med mig
Jag står utanför din dörr, bara för att säga
att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam

H.Hellström. Dina texter är som skrivna om mitt liv.

Snälla. Jag ber om ett tecken, jag vill ha ngt som gör så jag vet hur jag ska göra. Jag kan inte gå runt och vela och inte veta. Ge mig ett tecken eller berätta. Jag vet inte.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback