vilken helg

2009-07-05 @ 11:59:01
min helg i jönköping var galet kul. haha, skrattar bara när jag tänker på det. Jag tror jag ska berätta exakt allt som hände, men jag vågar verkligen inte det, vissa grejer är så sjuka så jag tror folk kommer ta avstånd från mig då xD hahahh. tror jag är världens psycho m.m! Men jag berättar så mkt jag kan och vågar.

i torsdags bestämde jag och malin oss för att dra till jnkp, vi fick ínte tag i johan som vi bestämt oss för att sova hos, så vi köpte en biljett iaf, logiskt. Sen lyckades jag få tag i han, han har ingen laddare till sin mobil så därför var det svårt. Men till slut gick det. Så på fredagen köpte jag och malin cider, eller andreas gjorde, han blir sur varje gång jag inte påpekar det. Sen åkte bussen 17.30, då slängde vi snabbt i oss 2st 7.0or var eller ngt, sen köpte vi cigg och gick till bongo, lite lulliga iaf. Där shootade jag, drack två drinkar och två öl. Redan då hade jag kunnat stanna, men vafan, så mötte vi Johan där av en slump, (som tur var). Sen satt  vi där en stund och när jag börjar bli pussig så börjar jag bli full.
Sen drog vi till centrum (tid? ingen aning. Minns inte hur vi kom dit men att jag drog i mig en 7.0a till på vägen) sen väl framme var det hyffsat mkt folk. jag hade en 7.0a kvar i väskan de tog sen fick vi gå in, träffade jossan. Jag typ kramade henne som att hon var min gud, sen sa jag 10 ord till henne sen glömde jag typ att hon var där. Såg nog henne då och då, jag var redan då redigt full. Sen shootade jag och malin och drack varsin drink och jag köpte en öl.
Det är lite roligt med mig, jag vet att jag är jätte full, men ändå ska jag ha mer. Förstår inte logiken.
Sen träffade jag mitt ex Jonas som var tillsammans med i 8an, min första kille. Det var roligt, har inte träffat han sen jag gjorde slut tror jag, sen började malin flörta med han :P
Nu börjar det bli svagt i minnet. Men jag hamnade på toaletten iaf och skulle kissa, men tror inte det blev så. (av olika anledningar säger jag inget, tror många fattar, men det är inte riktigt så illa som ni tror, inte alls så illa)
Men jag var grymt full nu och jag känner att mina ben viker sig, det minns jag, för det är jävligt irriterade i trappor.
Sen går vi bort till piren, tog stämpel på centrum bara, påvägen kom en neger fram till mig och är jätte full, han är tydligen 28 och har fru, men det stoppar inte honom. Han pussar på mina kinder och drar i mig och mina kläder.  Så drar tag i Johan och säger till negern att han är min pojkvän, så viskar jag eller skriker iprincip i johans öra: HJÄLP MIG! och log grymt falskt till negern som inte fattade svenska xD
Sen följde han med oss till piren eller om han kom efter oss, jag vet inte riktigt. Jag har ingen uppfattning, jag kommer in på alla krogar, det imponerar mig, de måste ha märkt att jag var riktigt full.
Där inne viker sig mina ben och jag håller i mig i baren och köper ngt, minns inte om det var öl eller cider, har ingen aning faktiskt. Jag lyckas supa ner migsjälv och Johan väldigt mkt.
Vi gick in på toa och skulle kissa, sen när vi kommer ut börjar alla säga: "ooooooooooh" typ. Jag fattade då inte varför, slog mig sen att vi var en tjej och en kille och att det var en lång kö utanför. Vi var väll inte där inne alltför länge xD
Sen satt vi på en båt typ, ute, (skulle snart börja regna, därför jag påpekar det). Men sen kom negern när vi satt däruppe och han börja pussa på malins kinder, så viskar jag i jonas öra: säg att malin är din flickvän, det hade ju funkat på mig tidigare.
Det gjorde det inte + att det började regna så vi gick till centrum igen. Jag har ingen aning vilken väg vi tog, eller vänta nu, jag, johan och gustav gick själva. Jag vet inte vart malin och jonas tog vägen eller om de var fler, ingen aning. Men vi klättrade över ngt staket till tåget tror jag, har för mig att gustav fick ont på ett pojkigt ställe pga av det staketet. Men vi var inne på resecentrum nu.
hahaha, fan vad illa nu när jag tänker efter alltså, var verkligen grymt full. Men sen gick vi antagligen upp till centrum eftersom det är därfrån jag minns nästa. Jag lämnade in min väska, sen tappade jag bort både johan och gustav. Men jag träffar deras kompis, vet inte hans namn, men jag hittade honom för att han hade en JÄTTE stor grön tröja!
Så vi dansade och han visste att jag hållt på lite med johan men ändå: vill du med hem till mig?
såg att jag var full den fulingen xD, jag sa nejtack och hittade nog malin tror jag. Då dricker jag tydligen mer när jag´tittar på min internetbank. Jag går ut och sätter mig i friska luften, behövde det kan jag säga. Sen kommer en och en fram och frågar hur jag mår, (av ngn konstig anledning)
Sen kommer en kille fram och frågar om jag vill ha svarttaxi, då blev det fart på mig, jag flyger upp och säger att jag ska hämta mina kompisar, han skrev in sitt nummer i min mobil, sen hade jag glömt honom lika fort som jag fått nummret. Men jag hittade johan och gustav och sen malin och jonas.
johan och gustav skulle cykla hem men johan tog bussen med mig och åkte runt för den skulle komma på samma ställe 50 minuter senare, så vi satt på bussen i 50 minuter, jag minns allt, men det gick så FORT. 50 minuter kändes som 5 minuter. Helt plötsligt dök bara malin och jonas upp på bussen.
Då stack gustav in sitt huvud i bussen och frågade johan om han skulle cykla med honom hem, då drar johan ut sig att han cykel inte har ngn luft i däcket, HAHAHAHAHHHAA. så jävla dålig, cyklen stod ju precis jämte gustavs och det var ju ingen punka på den. Så gustav blev rätt jävla sur.
Sen sa malin dagen efter att det tagit lång tid att ta bussen till johan men det har jag ingen aning om. Sen var vi framme och vi skulle sova. jaaaaahaja. Blev hasch för folk på altanen och jag satt och rökte vanliga cigg, tror inte jag behövde mer xD tur att jag fattade det själv iaf.
Sen på morgonen var det typ gömma sig. Det mest pisamma hoppas jag att bara jag kommer ihåg av folket och´de grejer vi skrattade mest åt kan jag inte berätta här. Är nog inte speciellt uppskattat.

kommer mer :)

Kommentarer
Postat av: maalin såklart ;D

haha sjukt xD men kuuuul :D

2009-07-06 @ 18:06:50
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback