midsommar imorn

2009-06-18 @ 13:41:14
Ja då var det dags i år igen, men jag tkr det går fortare och fortare att få midsommar, det ska ju vara mitt i sommaren, inte första veckan då det regnar. Bajs korv.

Så idag ska jag jobba med johan, tror jag, sen ska jag hem och sova, sen upp tidigt imorgon och handla mat oså, sen ska vi fira midsommar i Natalies lägenhet som vi fått låna,tack så mkt :)
Hoppas hon kmr iväg så vi får vara där själva och börja i tid och dricka..

Tack Natalie :)
Men säger inte  vart det är här, hör av er 0733463969 om ni vill komma. Annars får man en DEL objudna gäster bara..
Höres bitches. puss

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback