yes yes yes yes!

2009-06-24 @ 09:23:14
Idag ska jag:
* träffa vivi och fixa en plattång
* gå till körskolan och pumpa ut mina pengar
* hämta mitt nya bankkort och hoppas på att de har kommit
* packa det sista

Sen klockan halv sex kommer malins mamma och malin och hämtar mig, klockan 18 går tåget, lite över sex men skit samma. Sen är vi framme inatt någon gång vid 12 eller 1. Sen gå två kilometer med min packning som väger 48 öl och 6 toppar, ett par shorts, massa sjalar, smink, smycken osv. (Y)
Men det här ska bli så skönt, komma bort! Wehej, se DREGEN, NIKKI SIXX, HÅKAN, Ge mig nu <3

Men men, hör av er i helgen om ni ska förbi eller ska till peace and love, 0733463969! Hoppas jag är kontaktbar!

Oj, nu kom jag och tänka på vad jag drömde inatt, åh, fan vad mysig dröm. Menmen :D Hejdå

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback