090331

2009-03-31 @ 17:50:46

Hej

har varit i skolan idag och haft webdesign och lyssnat på en föreläsning. Föreläsningen var kanon, bara bekräftade att jag skulle söka in till det jobbet och webdesignen gick kanon med, snart klar med min slutuppgift. ska bara pimpa den lite :) Allt idag har varit jätte bra.

Sen denna jävla ipred lagen ska börja imorgon, så jävla tröttsamt. visst de som är artister får inga pengar och bla bla bla. Så jävla tröttsamt tkr jag. Den kan ta sig i röven tkr jag. Men nu kommer jag väll vara lite försiktig med att ladda ner, kommer väll snart någon smart som fixar så poliserna inte kan spåra ens dator. Vore kanon isf.


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback