Måndag 1

2009-03-30 @ 22:14:30
Yes, nu har jag fått tillbaka min dator, hade blivit galen utan den ett tag till :(

idag ringde en trevlig polis till mig med, men det gick rätt fort. Orkar inte skriva här vad som hänt, var ett tag sen nu iaf. Men jag tyckte jag var duktig och snäll som pratade med farbror blå eller tant blå var det i dettta falet..
Sen nu ska jag njuta av att min dator är som ny och sådära! kanon.

Fick mina studentgrejer med, kanon fina. Kära nån :) Sen hade jag en tröja med håkan idag, då kom matildas kommentar, citerar "är det beetoven" Det var inget kul alls. Men då var det lite roligt.

Aja, bajs på er :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback