Onsdag 1

2009-03-11 @ 16:18:09
Usch, mår inge bra. Kan inte jobba idag, har grymt ont i halsen. Får bli att ta det lungt så det blir bättre, tänker inte åka till något jävla sjukhus, de kommer bara köra ner en jävla pinne i halsen som varje gång. Förra gången höll hon på att kväva mig så jag nästan spydde så nejtack :)
Jag kan bli frisk själv. Sen var jag tvungen att åka till skolan för att ha utvecklingsamtal ändå, annars riskerar jag att ha det hemma hos mig, och det känner jag inte direkt för om man säger så. Nu har jag fixat lite fel grejer med, lite missupfattningar. De klagar som vanligt på min lathet och hur mycket bättre betyg jag kunde haft om jag inte sov och slarvade bort min tid i skolan. Sen sa det något jag inte blev förvånad av, de sa att det verkar som att jag alltid vill veta vad som är bakom dörren, att jag aldrig har tid att vara i skolan utan ska springa mellan alla saker och stressa över allt och de undrar vad jag gör som är intressantare än skolan. Jag sa att jag hade två jobb och kompisar jag vill umgås lite med också. Då blev min lärare imponerad att jag hann. Det var roligt faktiskt. Jag sover på dagarna och jobbar nätterna.
Men jag ska skärpa mig nu och ska vara på alla lektioner och visa att jag faktiskt kan vara där fysiska och psykiskt :)
Jag fick bekräftelse på att jag givetvis kommer få ta studenten med ett betyg över medel. YES
STUDENTEN 09, det hade jag iof räknat med.. Men sen nästa år på hösten eller våren ska jag börja plugga, jag vet själv att det inte blir i borås. Men jag tror inte det kommer vara så uppskattat, men jag vill bort. Pendla till borås kan jag faktiskt göra. Stockholm, Göteborg eller jönköping, jag vet inte. Men tänker inte vara här 2010 :)
Kommer bara bli jobbigt för jag har ju mina bästa vänner här, sen en nisse i jönköping, men får väll plugga där då. Äsch, jag får se.

Nu ska jag plugga vidare, så jag klarar redovisningen och inlämningen imorgon iaf. Något ska jag få gjort. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skippa jobbet pga ont i halsen, vilken fjant

2009-03-16 @ 18:49:11
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback