Söndag 1

2009-03-01 @ 20:23:16

Helgen, ska göra det väldigt kort. för kort :) Vill inte utgå med för mkt information för allas säkerhet, men det var en underbar helg!

Fredag: Jag och Malin åker till växjö, vi kommer fram och äter mat, direkt när mormor och morfar åker så packar vi upp vår alkohol och börjar halsa typ. Så drar vi till stan ngn timme senare och ska till växjöparken där det är glam slam. Hardcore superstar, gimini five och babylon bombs och ett till men minns inte namnet, crusifight eller ngt! Vi kollar på babylon bombs som är första förbandet, de var grymt snygga och grymt bra! kolla youtube, hometown hero! Så efter går vi och dricker med i baren, så går de förbi oss, så tänkte vi gå och be om autograf och en kram eller ngt, minns inte. Så står vi och pratar med dom om hur de spelat och typ att de ska göra en cd skiva osv. De börja kladda ner våra armar och krama oss ett x antal gånger. Var grymt glad, mina nya idoler :) Sen drar vi därifrån, orkade inte stanna. Ville till krogen! Så hälsade vi på jossan och victor, sen bar det av till krogen, där shake vi loss och hade as roligt. Minns inte jätte mycket, mådde inte jätte bra när vi hoppade av bussen vid 3. Sen sooova!










Lördag: Då skulle vi kolla på innebandy i närheten av växjö, min kusin skulle spela en avgörande match, om de vann matchen skulle de vinna hela serien. Klart man hejar på göteborg liksom. Väldigt spännande match! Vi åkte bil 3 timmar sammanlagt, mkt jobbigt. Men det var det värt, sen åkte vi till jossan och skulle ut på krogen igen. Vi gick till den krogen och de var sjukt lång kö så vi tänkte fuska med stämplarna för att slippe kön, det lyckades för alla utom malin. Så vi drog till en annan krog där jag vann en del på black jack faktiskt :) wiho.
Sen är resten osagt :)



Funderar på att starkt köpa såna!

Söndag: Slödag! var hemma och städade och busade, kolla min facebook, där har jag filmer på vad vi gjorde denna dag. Vi skulle ju hem till vår hemska stad så det var godis, film och städa. Mysigt!

tack alla för helgen, ni har gjort den klockren! Alla mer eller mindre, malin du är ju den som gjorde den som bäst, jag älskar dig! glöm aldrig det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som en rysk bimbo

2009-03-18 @ 20:34:57
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback