Tisdag 2

2009-03-24 @ 20:38:11
ja, nu måste jag säga att jag är jävligt trött. Jag försöker iaf, ditt lata och lama jävla fittollon :) haha! gillar uttrycket, men fan vad trött jag blir alltså. Herregud, vet inte hur många som läser detta och börjar tro att det är en själv. Lite spännande, men tror man det, då borde det ju ända stämma på något sätt? Annars hade man ju inte ens trott det. Men jag skiter i vad du tror och tycker, du läser säkert inte detta ändå, "orka bry sig och lägga ner tid, jag är ändå i centrum och får som jag vill" HA! fan vad jag ska bevisa motsattsen snart. 
Blir så jävla trött va! Lyssnar på Zillah & Totte, de är så SÖTA. För söta. 

Nu ska vi se vad som händer ikväll, ska sluta anstränga mig nu iaf, bara så du vet. Det är inte bara du som har det jobbigt och inte kan ta massa skit.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback