Torsdag 1

2009-03-26 @ 13:51:26
jag glömde alla papper hemma imorse, så blev inte att stanna i skolan att plugga, så åkte jag hem så satt adam vid datorn och hade lunch, så lämnade han datorn på när han gick till skolan. Så satte mig och skrev klart den jävla skiten så nu ska jag äta och sen dra direkt till jobbet.
Klippningen och naglarna blev bra igår, var lite små nervös för håret :P Men det blidde bra. Ovant än med naglarna, men jag vet ju redan hur man ska hantera dom, rätt gött :) fina blev de.
Sen var jag i skolan och den här veckan har vi knappt varit i skolan alls, eller varit där men inte pluggat, hafe 3 föreläsningar och varit på teater. har haft typ 2 riktiga lektioner eller ngt :P Psykologi och Webdesign, juste, nee 4 st, idrott och skapande verksamhet med. Ofta det räknas ens iof.. 

Men vi syns sötnosar :) 

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback