Torsdag 1

2009-03-05 @ 22:26:08
japp :) då var det göteborg idag på kurs. Mycket trevligt! Det var jag och en till, hon hade jobbat på bingo 20 år eller ngt och hon som hade kursen drygt 23 år. Kände mig jätte liten.
- jag har jobbat 2
- år?
- nej, månader

haha!
Men ja, shopping i 3 timmar satt inte fel, mycket roligt. Men kände mig sjukt ensam, gå runt där, inte ha någon som hjälper mig hitta rätt eller bara gå och tjöta med. Fyfan. Ringde runt och prata med folk istället, terra dom lite när jag var helt själv. Alla var ju i skolan, ingen kunde följa med :( Menmen, gå runt och tänka 3 timmar satt fint, och tröst handla. köpte massa fint. Check it out.



Här är alla grejorna :) 3 toppar, ett par glasögon, 2 bandanas och ett tygmärke!






Ja, det var allt jag handlade. Sen har jag två grejer till och dela med mig av, jag har färgat håret svart, eller blått är det nu typ, skimrar blått i solen ochså. men jag ska fixa det, snart.. :)




Nej jag är inget jävla emo, tack nu har jag fått säga det!
Sen igår gjorde jag och malin bullar, eftersom jag är värdelös på att baka så överlät jag allt åt malin utan att forma själva bullarna och lägga på mojjan som ska vara i, smör, kanel och socker :) Mycket fint gjorde jag dom, tyckte inte malins systrar, de bara skratta. men jag är nöjd över det jag lyckats med!



jag orkade inte göra allt för många, detdär är prima :) Men de längst bak till höger vettefan, ser ut som två stockar eller ngt, (Y)



Så blev dom, ser inte allt för gott ut, nej det var inte de goaste bullarna jag ätit, inte ens varma och nya var de goda, as torra och stenhårda! Men jag hitta någon som äääääälskade dom!


Men han var inte bara intresserad av bullarna, han äälskade någon person också :O



Mig, jag gillar inte när de slickas i ansiktet, men de är väll ett måsta för den hunden, men han är så sööööööt :)

Sen imorse hade jag typ ögoninflamation eller ngt, ögonen var blodsprängda och jag kunde knappt öppna dom :(




helt jävla klibbigt runt hela ögat ju :( stackars lilla emmy
sen ett egokort från gbg då, ett litet måste. tog upp en hel kö för att kunna ta kort.


Japp. nu ska jag sova, sen blir det jobb imon igen.. (Y) Hejdå. Hoppas inlägget var godkänt ;)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback