ååh bakis

2009-05-16 @ 13:06:58
Fyfan, länge sen jag var såhär bakis. Men igår, mycket roligt. Först var vi hos Annika, sen drog vi ner till stan, skulle dragit in på tonic, men så blev det inte, vi drog istället till en förfest på norrmalm där det hände lite komiska grejer xD. Busted, yao :D
Sen hamnade vi på tonic och skulle få in en full 17åring, gick ju inte bra, ut med huvudet före! Usch, sen satt vi där inne, jag och malin såg 3 fulla killar dansa, förlåt, jag tycker det är kul att dansa med killar, men inte när de har oförberedda rörelser och dansar med blundande ögon. Haha, skratta gott åt det.. Sen försökte folk få hem oss på efterfest, sa nej 3 gånger, sen satte de sig och åt med oss och sen bad de OSS att inte följa efter dom, patetiskt.. Sen såg vi dom med 2 tjejer de skulle få hem, hahahahahaha. Lyckat :)
Nu när jag vaknade malin visade jag bara med tecken att jag var törstig till Malin så gick hon upp och hämta, hon vet vad jag behöver. Sen upp och äta, det var gott. Nu ska vi vara barnvakter, sen efter ska vi festa lite hos malin, förfäldra fritt som man sa innan. Muchos trevligt!
Sen inte krogen idag iaf, orkar inte med mer fulla killar. Men får se om det dyker upp fest eller om man blir bjuden :D
Men ska dra vidare nu, kommer in kort på mig när jag gjorde en total makeover igår, gick runt med slips, skjorta och chinos, bakåtslickat hår och solglasögon, det var skoj! Folk tyckte inte jag skulle fortsätta som brat. Det tyckte jag var bra :)
Lägger in korten ikväll eller imorgon. Pus

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback